شعرمعاصر

اشتراک شعر معاصر ،غزل معاصر

شعرمعاصر

اشتراک شعر معاصر ،غزل معاصر

اشتراک شعر های معاصر و اشنایی با شعر معاصر از شاعران معاصر و لینگ شاعران معاصر ،ودر بعضی از شعر های عکس متناسب به ان را به اشتراک میگذاریم جهت درس وبلاگ نویسی

آخرین مطالب

ندانم چه کنم

يكشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۹ ب.ظ
دلِ من تنگِ کسی نیست؛ ندانم چه کنم
 به سرِ من هوَسی نیست؛ ندانم چه کنم
 خویش بر آب سپُردم که بگیرد دستی
 التفاتی به خَسی نیست؛ ندانم چه کنم
 به کجا عرضه کنم این همه احساسم را؟
 که بهای عدسی نیست؛ ندانم چه کنم !
 آمدم سر بدهم قصّهِ تنهایی را
 آشنای قفسی نیست؛ ندانم چه کنم
 بُغض در سینه گرفتهَ ست رهِ فریادم
 دستِ فریادرَسی نیست؛ ندانم چه کنم
 بی کسی چون علفِ هَرز به جانم زده است
عشق فکرِ هَرَسی نیست؛ ندانم چه کنم !
 نَفَسم چاق نشد تا بِسُرایم غزلی !
 ای غزل ! همنَفَسی نیست؛ ندانم چه کنم 


شاعر:
 مازیار_نظری
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۹/۰۸
  • ۲۴۶ نمایش
  • محمد ایروانی

ندانم چه کنم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی